
E drept, GM încă mai vinde mașini în câteva centre din Europa. Câteva modele Cadillac și sportiva Chevrolet Corvette se află încă în ofertă. Dar volumele sunt, mai degrabă, neînsemnate.
”În urmă cu aproximativ cinci ani, ne-am vândut afacerea Opel către ceea ce este acum Stellantis și nu avem remuşcări, fiind o gamă cu combustie internă. Dar ne uităm la oportunitatea de creștere pe care o avem acum, pentru că putem reintra în Europa ca un jucător pur electric. Abia aștept să facem asta!” a spus Barra.
Cele câteva centre Cadillac din Europa pot funcționa ca trambuline, ajutând marca să nu înceapă munca de jos. Iar singurul model electric al gamei, SUV-ul de lux Lyriq, ar ataca direct modele de 5 metri precum BMW iX, Audi e-tron SUV și Mercedes EQS SUV.
Deocamdată, Lyriq vine cu un singur motor poziționat pe puntea spate. Acesta dezvoltă 347 CP și e conectat la o baterie de 100,4 kWh utilizabili. Astfel, autonomia noului cadillac , estimată de GM ajunge la aproape 500 km. Bateria se încarcă la surse de curent continuu cu până la 190 kW. Pentru europenii cu pretenții, este probabil ca puterea actuală și propulsia pe spate să fie prea puțin, de aceea ne așteptăm ca americanii să propună și o versiune cu două motoare. Probabil, sub titulatura Lyriq-V.
Concepem , creăm si evidențiem tot ce aduce mai bun munca profesioniștilor in domeniile de cercetare si inovație tehnologică . Încercăm să vă ținem la curent cu tot ce apare nou în domeniu și in domeniile conexe .