Teste SsangYong Tivoli Grand și Musso Grand
Teste SsangYong Tivoli Grand și Musso Grand

Teste SsangYong Tivoli Grand și Musso Grand

decembrie 17, 2021
0 Comentarii

În orice domeniu există produse consacrate și produse pe care producători mai puțin cunoscuți mizează pentru a se dezvolta. Alegerea unui produs cunoscut tinde să fie preferabilă prin componenta sa de certitudine. Acesta e avantajul aprioric al producătorilor cu tradiție pe care îl au de înfruntat mărcile auto mai puțin cunoscute în faza lor de afirmare. Desigur, dacă acestea din urmă nu au și argumente substanțiale în favoarea propriilor produse, nu am avea despre ce vorbi aici. Ambițioșii coreeni, dincolo de avantajele de preț , au integrat multe argumente proprii în conceptele seriilor Musso și Tivoli.

Lungimea (5405 mm) sa este mai mare față de a oricărui membru din cvartetul de esență al clasei, format din: Ranger, Hilux, Navara și L200. Cât despre lungimea benei, aceasta atinge 1610 mm.

Ceva ce nu va trece neremarcat: designul lui Musso, expresiv prin încrederea în sine. Desigur, faptul nu e întâmplător: din 2017, de stilul automobilelor Ssang Yong se ocupă studioul Pininfarina, a cărui semnătură se mai regăsește, printre altele, pe majoritatea caroseriilor Ferrari (atât SsangYong, cât și Pininfarina aparțin acum grupului Mahindra).

Pe lista posibilităților de echipare a lui Musso se regăsesc multe sisteme de asistare avansate, iar interiorul poate primi finisare premium (inclusiv scaune ventilate cu tapițerie din piele). Încă o opțiune prin care Musso iese în evidență în cadrul clasei: în cazul punții din spate, se poate alege suspensie cu arcuri elicoidale (confort la rulare superior) sau cu arcuri lamelare (robustețe de nivel profesional).

Lungimea de aproape 4,5 metri dă de înțeles că s-a lucrat atent la calibrarea gabaritului lui Tivoli. Este exact acea lungime tipică pentru segmentul superior al clasei compacte, tocmai bună pentru ca vehiculul să aibă un interior încăpător și să rămână suficient de ușor de condus în mediul urban.

Observăm aici un tandem conceptual format din caroseria relativ înaltă, având contururi impozante, și din dimensiunile generoase ale interiorului. Mai mult decât în alte cazuri, la Tivoli e prezentă clar inspirația stilistică legată de clasa mașinilor de teren.

Și formele planșei de bord poartă o inspirație offroad profesională: delimitări clare ale zonelor funcționale, forme angulare, mai degrabă simple, Însă dotare tehnică bine garnisită. Tabloul instrumentelor constă într-un display cu diagonala de 10,25 inchi, în timp ce versiunea de top a touchscreen-ului multimedia are diagonala de 9 inchi. Nu lipsesc softurile Android Auto și Apple CarPlay. Atât în față, cât și în spate, pasagerii dispun de neașteptat de mult spațiu. Marea surpriză: volumul portbagajului la Tivoli Grand este de 720 l! Să fie acesta recordul clasei?

Lungimea de aproape 4,5 metri dă de înțeles că s-a lucrat atent la calibrarea gabaritului lui Tivoli. Este exact acea lungime tipică pentru segmentul superior al clasei compacte, tocmai bună pentru ca vehiculul să aibă un interior încăpător și să rămână suficient de ușor de condus în mediul urban.

Observăm aici un tandem conceptual format din caroseria relativ înaltă, având contururi impozante, și din dimensiunile generoase ale interiorului. Mai mult decât în alte cazuri, la Tivoli e prezentă clar inspirația stilistică legată de clasa mașinilor de teren.

Și formele planșei de bord poartă o inspirație offroad profesională: delimitări clare ale zonelor funcționale, forme angulare, mai degrabă simple, Însă dotare tehnică bine garnisită. Tabloul instrumentelor constă într-un display cu diagonala de 10,25 inchi, în timp ce versiunea de top a touchscreen-ului multimedia are diagonala de 9 inchi. Nu lipsesc softurile Android Auto și Apple CarPlay. Atât în față, cât și în spate, pasagerii dispun de neașteptat de mult spațiu. Marea surpriză: volumul portbagajului la Tivoli Grand este de 720 l! Să fie acesta recordul clasei ?

Remarcăm maniera pragmatică în care au fost selectate soluțiile specifice lui Tivoli pentru grupul motopropulsor. Cutia automată cu 6 trepte e furnizată de Aisin. Cât despre motorul turbo de 1,5 litri dotat cu injecție directă și produs de SsangYong, conceptul său tehnic e la nivelul celor mai performante realizări recente în materie. Puterea maximă de 163 CP și cuplul de 260 Nm disponibil între 1500 și 4000 rpm sunt caracteristici apreciabile. Există și o variantă manuală de cutie de viteze, la care cuplul maxim oferit de motor se ridică la 280 Nm.

Adăugați un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.

AutoWox este cel mai complet si complex portal online pentru promovarea afacerilor in domeniul auto-moto si totodată cel mai bun portal pentru postarea anunțurilor de vanzare auto . Oferim cele mai avantajoase condiții de colaborare pentru reprezentanțe , dealeri sau parcuri auto . AutoWox este partenerul de care aveți nevoie .
Copyright © AutoWox 2022. Toate drepturile rezervate . Powered by WoxMarketing .