
Este pentru prima oară când Daimler și Geely, co-proprietarii mărcii Smart, landează împreună o mașină. Și nu orice mașină. Primul crossover al mărcii, care, pe deasupra, e și electric. Îl cheamă Smart #1 și atacă modele consacrate, precum Hyundai Kona Electric, Peugeot e-2008, Opel Mokka-e și va concura chiar cu viitorul Mini Countryman electric.
Este cel mai mare Smart scos vreodată pe piață. Are 4,27 m lungime (față de 4,3 m la e-2008) și un ampatament de 2,75 m (vs 2,60 m). Deci este un pic mai scurt și are un ampatament mai mare decât francezul. Mai mult, oficialii mărcii spun că spațiul interior este mare cât al lui Mercedes-Benz Clasa E! Portbagajul are o capacitate de 411 l, iar în față mai este un spațiu de 15 l.
Interiorul se evidențiază prin cele trei ecrane. Cel mai mare stă în centru, măsoară 12,8 inchi și afișează informațiile sistemului multimedia, care se updatează over the air. Apoi, există un instrumentar digital full-HD de 9,2 inchi și un head-up display de 10 inchi.
La baza lui Smart #1 stă noua arhitectură electrică a lui Geely, numită SEA. La momentul lansării, #1 este echipat cu o baterie de 66 kWh, pentru o autonomie estimată de până la 440 km. Probabil că în viitor vor fi disponibile și baterii mai mici.
Cu o capacitate de încărcare rapidă de 150 kW, bateria de 66 kWh a mașinii poate fi încărcată de la 10-80% în mai puțin de 30 de minute. Conectarea la un încărcător de curent alternativ de 22 kW va permite o încărcare de 10-80% în aproximativ trei ore.
Bateria alimentează un singur motor montat în spate, care produce 268 CP și 343 Nm. Deși Smart nu a comunicat cât durează accelerația 0-100 km/h, a confirmat o viteză maximă de 180 km/h. Bazându-ne pe greutatea de 1820 kg, sprintul 0-100 ar trebui să dureze sub 7 secunde.
Ținând cont de această primă denumire, #1, este probabil ca toate modelele să aibă un # în față, dar să fie denumite în ordinea cronologică a apariției, în loc de ordinea crescătoare a segmentului.
[…] poartă amprenta evidentă a modelului BMW iX. Panoul digital este curbat și are două ecrane: instrumentar de bord de 10,25 inchi și […]
[…] devin mult mai ușoare. Modelul de autogreder nou HBM-Nobas 120 TA-6 este echipat cu un motor puternic ce respectă normele de emisii europene și care are un consum redus de combustibil. Autogrederul […]
Concepem , creăm si evidențiem tot ce aduce mai bun munca profesioniștilor in domeniile de cercetare si inovație tehnologică . Încercăm să vă ținem la curent cu tot ce apare nou în domeniu și in domeniile conexe .